A csend hangjai



A rétet beterítő fénylő napsugarakat lassanként kitúrta a szürkeség, mely rövid idő múlva komor feketeséggé nőtte ki magát. Az állatok kórusa hirtelen megszakította koncertjét, átadta helyét a szél süvítésének s dörgések fülsüketítő robajának. A sötétséget csak a villámlások vakító fénye törte meg néha.
Hello, Darkness, my old friend, most értem csak, hogy mit jelent.”
Emlékszem, futni kezdtem, de mintha meg sem mozdult volna a lábam… Mintha egy futópadon futottam volna, nem jutottam előrébb… Már minden erőmet bevetve rohantam, ám még mindig ugyanazon a tájon voltam. Mikor fel-felnéztem, a fák mintha mind magasabbra és magasabbra nőttek volna, arra várva, hogy lecsaphassanak rám.
„Lehunyt szemmel némán hallgatom, ahogy dalol, ahogy zenét ír a szél…”
Már órák óta próbáltam elmenni innen, de mindhiába… Az energiám s reményem egyre hanyatlottak. Egyik percről a másikra forogni kezdett körülöttem a világ, majd összeestem, s lezuhantam egy mély szakadékba, melynek fala márványból volt, így esélytelen volt kimásznom. Próbáltam segítséget kérni,

„de a kiáltásom koppanó eső, dobog mint a szív a csendben.”

Zene:  https://www.youtube.com/watch?v=waG-zwsY2k8 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az elveszett kisfiú karácsonya

Music is my life

Severely